Den hemska sanningen

Det är en pain in the ass att ha flyttat hemifrån!!

Jo, det är det faktiskt. När man bodde hemma behövde man inte tänka på att boka tvättider, man behövde inte komma hem skittrött från jobbet och städa och laga mat, man behövde inte göra matlistor och åka och storhandla själv, man behövde inte ha taskig ekonomi hela tiden, man behövde inte sitta i långa väntetider hos comhem, och framförallt behövde man inte sitta och göra en budget på excel.

Gud vad jag saknar tiderna då man kunde ha en hel helg på sig att göra saker, få ha kvar den lön man får och köpa kläder!! Har inte köpt kläder på åratal!

Nu ska jag åka och handla all mat inför nästa vecka. Sen ska jag steka köttfärs som jag måste frysa in. Är helt slut efter att ha tvättat i fem timmar! Men ikväll ska jag mysa ner mig i sängen med choklad och min älskling!

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0