Att vara sambo . .

Ja, det är faktiskt underbart. Varje kväll får man lägga sig brevid den man älskar, och man vet att han alltid kommer finnas här. Oavsett hur mycket kul man kan ha som singel så är det ändå alltid ett säkert kort att ha pojkvän.

Ikväll jobbar Daniel sent, vet inte när han kommer hem. Blir ännu en ensam fredag för min del. Ikväll kan jag inte åka till mamma heller i och med att vi har bråkat.
Ibland undrar jag om det inte vore kul att skaffa familj nu. Att ha några att spendera sina helger med, och att veta att det finns någon där hemma som längtar efter att man ska komma hem från jobbet. Aldrig ensamma helger! Bara för man väljer familj så väljer man inte bort livet. Man kan fortfarande gå ut och roa sig, resa, umgås.

Familj eller inte, det är frågan. Det är såna här kvällar det faktiskt lutar åt familje-hållet . .

Kommentarer
Postat av: Emelie

åååååååå sötnos haru blogg!!! försökte hitta din gamla men nej! :D hihi alltså ja den julen :P men jag flyttade därifrån 2004 men var ju längesen det också :O!!



2008-11-08 @ 18:43:02
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0