Are we there yet . . ?

Känner för att lägga mig i sängen, sätta på hörselskydd och ögonbindel och bara sova . . sova ända fram till fredag eftermiddag!

 
Är så sjukt jävla trött nu, går mest i trans hela dagarna. Hade verkligen inte någon bra dag idag. Var så trött på slutet av dagen så vi slängde på en film, Mulan. Nickade till ett x antal gåger.

Efter jobbet tog jag bussen till centrum och hämtade mitt paket som kommit från yves rocher. Beställde en parfym för ett tag sen som jag verkligen fastnade för. Slet upp paketet när jag kom innanför dörren och sprutade ner hela mig. Nu känns allt så himla mycket bättre.

Var alldeles för lat för att ställa mig och laga laxen idag, blev till att värma på en burk ravioli. Nu ska jag lägga mig och halvsova fram till 19.30 då sjukhuset börjar. Har för mig att det är något bra program efter det, men höjdpunkten är 21.00 då mitt älskade desperate börjar.
So long . .


Hittade en bild på Daniel (vänster) som är tagen för väldigt många år sedan. Lille plutten!  Daniels bästa vän snoken är han med ICA brallorna. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0