Arbetet följer med hem

Hell yeah! Jag klarade veckan som var utan ögonbindel och hörselskydd. Kan bero på att avdelningen jag jobbade på nu, förskolan, var helt underbar. Jag trivdes som en gud och hade verkligen jätte roligt!

Nästa vecka ska jag tillbaka till fyran. Det är inte alls lika kul att arbeta i grundskolan. Man får inte lika många värmande kramar, roliga kommentarer, utflykter eller tacksamhet. Där måste man hela tiden bli sur på eleverna, och det är hur tråkigt som helst. Jag ber till Gud att jag av någon anledning får stanna på förskolan. Om inte så är det ju bara fyra veckor kvar . .

Berättade jag föresten att jag ska utbilda mig? You heard me! Jag, Caroline Bohm, ska utbilda mig. Ska gå lärarhögskolan och utbilda mig till förskollärare 3,5 år. Inte illa pinkat va?

Nu ska jag göra min iordning, sen ska jag och Daniel åka till mamma och hämta lilla Nemo för att gå en promenad på Tyresta. Nemo älskar ju snö. Förhoppningsvis följer syster Leyla med också, det var ett par veckor sen man såg henne

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha en underbar dag vännen =)



saknar dig! PUSS

2008-11-22 @ 12:06:52
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Eluun

Jag vet tiden rusar iväg...tänk att det redan är ett halvår sen vi stod där i våra studentmössor! haha ja smålandresan ja, det var tider det :P och vad hände med vår roadtrip!



Puss

2008-11-26 @ 10:55:15
URL: http://thailandrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0