You want a piece of me?

Herre min lord vad jag är dålig på att uppdatera. Visserligen trivs jag enormt med mittjobb, men samtidigt tar arbetstiderna kol på mig. Jag känner mig som en känslokall zombie som inte alls har någon kontakt med verkligheten.

Är det något jag verkligen behöver i mitt liv så är det regelbundenhet. Men just nu finns det inte ens en smula av det i mitt liv. Varje dag jobbar jag olika tider, och att jobba kväll är för mig som är morgonpigg men kvällstrött en riktig pina. Kan jag inte bara få min 8-15 dag? Då vore livet perfekt och jag skulle slippa sitta och söka nytt arbete på ams! Kräver jag för mycket?

Som en god vän till mig en gång sa: Ibland suger livet, och ibland är det jag själv som gör det . .

Men hallå?!! Vad hände med vädret på mina två lediga dagar? Helt fucking amazing! Så idag ska jag, Danne, mamma, pappa och Nemo iväg till Gålö och ha en ubermysig picknick. Får se om vi vågar ta oss ett dopp också, det vore ju inte helt fel i den här värmen, och klockan är än sålänge bara 9. Dagen har nog mycket att bjuda på!

Nu ska jag fortsätta kolla runt på nya arbeten. Men jag bjuder på en sommarbild från Bulgarien!
Cheers.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0