The pride of the Nation!

FAN vad jag saknar cheer-tiden! Det var helt underbart att ha bestämda tränings dagar eftersom man då inte kunde ha en anledning till att inte träna.

Hittade just filmen från när vi var i USA med cheerleading laget. Om man kunde spola tillbaka tiden en gång i sitt liv så skulle jag välja just USA veckan med laget. Och jag kan inte låta bli att tänka "fan va snygg jag var". Riktigt vältränad. Smal men med mycket synliga muskler. Det var så fint!

Nu har jag ny motivation till att sätta igång med träningen igen. Men jag önskar mest av allt att jag var en örn igen . .  Är det för sent? Man vet faktiskt aldrig!

The pride of the Nation,
we've just begun.
First place there can be only ONE!




Kommentarer
Postat av: Latex Linda

Carro Gumman!!! ja det var tider då du tränade så hårt, men kom igåh att du inte heller mådde jätte bra alla gånger med den hårda pressen på dig. Dessutom så var du en riktig liten biatch då;)^^



LOVE YOU GIRL!

2008-07-11 @ 08:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0