Matförgiftning

Jajemän, det är vad jag har genomlidit under hela jävla gårdagen. Det kändes helt ärligt som om jag låg på min dödsbädd igår kväll . . och under hela dagen kunde jag inte må annat än illa!

Jag, mamma och Daniel var svinhungriga i onsdagskväll, därför gick vi ned till Millas, en pizzeria i västerhaninge, och käkade. När jag kom hem någon timme senare mådde jag riktigt illa, men som tur var somnade jag rätt kvickt.
När jag vaknade igår morse snurrade hela rummet och jag mådde svin-illa! Klockan var 06.00 och Daniel var tvungen att lämna mig för att åka till jobbet. Jag åg kvar i sängen helt orörlig i typ 1,5 timme men försökte sedan att ta mig till köket för att koka té. Hann inte längre än till toaletten då jag kände att jag måste sätta mig ner. Satt där ungefär 10 minter innan jag fick nya krafter och gick in i köket. Väl där mådde jag illa bara jag tänkte på att stoppa något i munnen så jag la mig på golvet där och sov 15 minuter.

Ungefär så var hela dagen för mig, blev dock bättre framåt eftermiddagen. Tur det eftersom jag lovat pappa att gå på en musikal i Nyköping med honom. Men under hela musikalen trodde jag att jag skulle lägga en pizza när som helst. Men jag klarade mig.

När jag kom hem runt halv elva frös jag som en idiot. Daniel och pappa bäddade ner mig, och sen kom daniel in med en skål youghurt till mig eftersom jag bara ätit två isglassar under hela dagen. Fick i mig två skedar, men sen bad jag honom att hämta en plastpåse för jag mådde riktigt piss. Tyvärr var han aldeles för långsam med det och jag visste att nu behövde jag spy. Så jag kutade till toaletten, men hann tyvärr bara halvvägs.

Efter det tog jag en lååång varm dusch. Sen bäddade Daniel ner mig och gick ut i köket för att hämta vatten. När han kom tillbaka låg jag och sov.
Idag mår jag mycket bättre, men får fortfarande inte ner mycket mat. Men det är bara att hålla ut!
Börjar dessutom jobba om 45 minuter. Som tur är jobbar jag bara fyra timmar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0