Eget Place!

Jag tror jag vet varför rika människor oftast är dom som är smala! Jag har iallafall fått den uppfattningen på maxi. Alla som arbetar i butik kan ju inte neka att man faktiskt ger en person en viss stämpel utefter vad personen handlar.

Men nyttigmat är faktiskt (oftast) väldigt mycket dyrare än annan mat. Om man skulle hålla en kost á la skipper så skulle matpriserna vara de dubbla i månaden. Det är ju helt sjukt!

Anyhow, på onsdag ska jag och Daniel träffa Carolina, hon vi ska byta lägenhet med, och skriva under alla papper. Efter det väntar en flytt inom snar framtid! Det känns helt underbart att jag ska flytta ihop med Daniel. Jag tycker inte alls det känns tidigt, trots att vi bara varit tillsammans i ett halvår. Allt känns så himla bra med honom och jag vet att han kommer vara min livskamrat genom livet! Jag älskar honom.

Och Linda, min alldeles egna Latex kvinna! Du finns alltid i mina tankar. Jag är ju kvar här i Stockholm med alla minnen! Men jag hoppas verkligen du och Elias väljer att komma tillbaka till Stockholm efter era utbildningar. Grattis till er lägenhet! Ni var så värda den.

Peace and love!


Kommentarer
Postat av: Latex Linda

Nawww vi båda är värda en underbar framtid med våra pojkar!! hoppas att framtiden även innebär att vi kommer få vara tillsammas, som irish coffie morsor;)

2008-07-14 @ 13:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0