9

Jag brukar väldigt sällan vara inne på Blondinbellas blogg, och det säger jag inte i något försvar eller för att jag är rädd att bli påkommen. Men det händer att jag trillar in där ibland. Jag tänker inte skriva att hon är en blåst bimbo, fjortis or what so ever. Däremot kan jag säga att hon och jag är inte lika och många gånger delar jag inte hennes åsikter.
Men visst fasiken tänker jag inte sätta en stämpel på henne för det. Jag tycker hon är en smart tjej och uppskattar att bloggen finns där. För visst är det viktigt att världen inte är helt monotom och alla delar samma åsikter.

Men idag när jag faktiskt besökte hennes blogg och fick se vad hon varit med om, och att folk har mage att påstå att allt varit en lögn inför media för att få uppmärksamhet så blev jag fan förbannad. Vad ger er människor rätt att göra påhopp som detta? Ni har överhuvud taget inte varit med om ett övergrepp, och att strö salt i sådana sår är verkligen inte acceptabelt! Helt plötsligt börjar jag undra vad det är för värld vi lever i. Det där är inte okej!

Ibland undrar jag varför man inte kan unna andra människor lycka . . Varför måste man alltid förstöra för folk?

Ingen ska få förstöra mitt liv iallafall, jag är för självständig för det. Och nu är det nio dagar kvar till flytt! Längtar som ett fån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0