13

Tjohoo!

Idag är det bara 13 dagar kvar tills jag och min älskling flyttar ihop. Underbart! Mina löner framöver kommer gå till inrednings prylar! Fan vad jag längtar.

Var helt underbart igår på Gålö, kändes precis som förut när familjen åkte iväg. Mamma och pappa . . kändes kul!
Efter Gålö åkte jag, pappa och Danne till Heron och såg på indiana jones, men jag är så sorglig att jag somnar till fem minuter, tur att daniel märkte det så jag hann se slutet iallafall. På onsdag blir det bio igen. Jag mamma och min syster ska se på sex and the city.

Imorse vaknade jag vid 11! Helt sjukt för att vara jag. Fick världens ryck och ville geast dra iväg och bada. Så jag tvingade upp Daniel. så åkte vi iväg till Raman. Helt underbart skönt!
Vädret gör mig så lycklig.

Men nu är det slut på den underbara helgen, nu ska jag iväg till jobbet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0