Ögonbrynspiercing

Gaah, trots att jag vet att piercingar inte är något att oroa sig för så ligger det ett lätt sug i magen. Igårkväll frågade jag Daniel om vi skulle ta och göra våra piercingar idag som vi sålänge pratat om men aldrig kommit till skott.
Nu när Daniel fick bonus från sitt jobb som vi inte räknat med tänkte jag att vi faktiskt inte har några anledningar med att dra ut på det.

Så när Daniel slutar idag (ja, han var tvungen att jobba tre timmar) ska vi åka in till east-street och fixa varsin piercing. Jag tycker det är så grymt snyggt!

Vill bara ha det gjort nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åå gud så jag blir avis!! =D

2008-12-06 @ 13:14:10
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0