Klapparna är klappade och klara

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera bloggen. Kan det vara julstressen som har något med det att göra? svar: JA!

Nu är iallafall nästan alla julklappar fixade, och det känns grrrreat. Eftersom jag var barnvakt till Liam fredag + lördag så vaknade jag givetvis vid 7-tiden på lördagen. När jag väl har han om min lilla bibbis vill jag passa på att hitta på roliga saker med honom, så jag och Liam tog bussen till Farsta och julshoppade. Efter en halvtimmes stosande ringde pappa och frågade om han och Ewa, min styvmor (har inte riktigt vant mig än) kunde följa med. Ewa hjälpte mig att hitta den rätta julklappen till mamma, vilket jag tyckte var jätte snällt. Fick också julklapp till Liam och Adele avklarade. Nu återstår endast en julklapp till Daniels syster.

Veckan som var har varit alldeles fullspäckad. Just nu har jag hand om en förskoleklass tillsammans med en annan "fröken", och våra små sötnosar skulle ha luciatåg. Så det har blivit många sena kvällar med träning. Men totally worth it, det var hur gulligt som helst och dom var jätte duktiga!

Imorgon är det julbord med jobbet (lärarförmedarna). Jobbar 06.30-15. Tänker därför göra iordning mig på skolan och göra sällskap in med en annan tjej som också är från lärarförmedlarna. Måste dock hitta något sweet att ha på mig. Var ett tag sen jag var ute nu, så jag har glömt bort vad garderoben har att erbjuda.

Hoppas ni haft en riktigt trevlig tredje advent.
Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0