Happy new year!

Daniel ligger fortfarande och sover. Jag förstår verkligen inte hur vissa människor kan sova mer än 10 timmar! Helt galet. Jag har inprogrammerat i mig att jag ska sov åtta timmar. Sover jag mindre får jag släpa mig upp ur sängen, och det tar nästan 3 timmar för mig att vakna ordentligt. Men sover jag mer så . . nej, jag sover aldrig mer! Därför kan jag inte "ta igen" förlorad sovtid. Surt för mig!

Nyår idag . . och jag säger som jag gjorde vid julafton . . I don't give a shit. Är mest ivrig att 2009 ska komma. Då ska jag inte klanta till någonting. Jag ska lägga alla bekymmer bakom mig. Inte låta fel människor få finnas i mitt liv . .
Det kommer bli så himla bra!

By the way, igår var jag, Daniel, Linda, Elias och Lindas bror Marcus på biljardhaket här i haninge. Jag som bara spelat en gång tidigare fick faktiskt lära mig . . och jag blev grym på slutet (om ni frågar mig iallafall).
Ett perfekt ställe att dra ut med polarna på och öla.

Nu hör jag att Daniel börjar sprattla inne i sovrummet. Hoppas det betyder att han ska gå upp då, för jag vill sätta upp de nya gardinerna jag köpte igår. Daniel får lov att sätta upp gardinstången á 500:- (Nej, jag har fortfarande inte släppt att den var så dyr).

Ha ett bra slut på år 2008.

Cheers

Liam - Det bästa med 2008!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha klart jag minns! å minns du hur de såg ut? herregud hahahaha :D får ta å ses när min plutt kommit å jag har massvis med fritid. Känns som att det ända jag gör nu är jobbar, sover, försöker hinna städa haha! Men nu är det ju inte lång tid kvar =D



Saknar dig också massvis! Därför vi får pricka in att ses när den kommit och inte vänta allt för länge =))

2009-01-05 @ 23:21:57
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0