Ett försenat måndags-inlägg!

Har haft en helt underbar helg! På fredagen var det egentligen planerat bio, men det slutade med en jätte mysig hemmakväll i vår alldeles underbara lägenhet.
På lördagen kom min syster och hennes Jimmie hit och vi bakade lussebullar och pepparkakor. Det hela spårade helt plötsligt ut så jag märkte att Jimmie nallade pepparkaksdeg, Emilie gjorde stora bajskringlor och Daniel gjorde en pepparkaksgubbe med en riktigt stor snopp (som faktiskt sjönk ihop i ugnen, god var den iallafall). Men det gav mig en sjuhelsikes julkänsla och minnena från Vega kom verkligen till minnes. Det var tider det.

Senare på lördagen gick jag hem till Linda som var i Stockholm över helgen hos hennes föräldrar. Vi hade det hur trevligt som helst, jag älskar verkligen hennes föräldrar.
Runt nio och en flaska vin per person senare bestämde vi oss för att dra oss in till stan. Blev Hirschen för gamla tiders skull, men tyvärr har jag växt ifrån det där. Det var riktigt trist och vi stannade bara i en timme.

På söndagen var jag uppe vid 8 och tvättade. På förmiddagen åkte jag, Daniel, mamma och Nemo till Dalarö i hopp om en julmarknad. Det visade sig att det inte började förns nu på lördag, så det får bli en tripp tillbaka då.

Nu ska jag bekanta mig med kudden, vi har varit i ett gräl på senaste tiden, men det är dags för att ta upp bekantskapen igen. Imorgonbitti vid åtta har jag en tid på S:t Eriks, det där jävla ögat asså . .

Natti natt.







Kommentarer
Postat av: Eluun

Vad fina bilder! Låter supermysigt det där. Jag har fortfarande inte ätit varken pepparkaka eller lussebulle än :O Hörde nått om att du ska plugga till lärare? :) vad kul, när och var ska du plugga?



hehe alltså grädden var till plättarna som vi skulle ha till lunch :P Blev lite fel där haha



Puss o kram!

2008-12-03 @ 09:34:34
URL: http://thailandrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0