Yihaaa

- Hej det är Emil, är allt bra?
-Jajamän, det är jätte bra här!
- Vad skönt. Är du ledig nu eller?
- Nej, jag är arbetslös!
- Aj då, har det blivit besök hos ams då?
- Nej, jag hoppades på att du skulle ringa först!

And so on . .

Nu är iallafall en anställningsintervju inbokad på torsdag klockan 1. Jag kan inte göra annat än att hoppas! Är ni nyfikna på vad det är? För att inte minska mina chanser att få jobbet tänker jag inte berätta förren på torsdag. Håll utkik!

Nu ska jag ta en kopp kaffe. Sen ska jag plocka upp mamma och Nemo och lämna Nemo på klippning/spa i 2 h. Under tiden tar jag och mamma en shoppingrunda. Och ikväll blir det kung-fu panda med min Daniel.

Livet leker . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0