Våffel Måndag

Ja, vad kan vara med passande än våfflor en regnig Måndag? Att jag dessutom är arbetslös från och med idag gör inte direkt saken bättre. Men så är det för alla och så kommer det nog alltid vara, mat ersätter sorgen!

Har en "Dejt" med min syster och mamma kl 12, då vi ska vräka i oss våfflor. Det blir precis som förr! Familjen Bohm är kända för att älska mat, vi har ett så starkt band. Det roligaste var Vega-tiden. Vi alla såg fram emot varje torsdag eftersom "du är vad du äter" var på tv då. Där satt vi och kollade på Anna skippers vägar för att få folk äcklade av all mat. Men när hon visade upp all mat en kille hade ätit på en vecka så var det enda vi kunde säga "mmmh haamburgare!!"
Är inte det lite creepy?

Anyhow. Ska börja göra mig iordning nu, så jag är fin inför våfflorna . . eller något.

KAn bara passa på att tipsa er snusare om en sjuhelsikes beroendeframkallande sort . . Catch Dry - Lakrits
Toppen om man precis som jag är helt galen i lakrits!

Tudeloo

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0