Thaimat, IKEA och bio

Min dygnsrytm är verkligen inte bra längre. Jag kan inte sova på kvällarna! Jag försöker ställa klockan på mornarna mycket tidigare, men inte fasiken lyckas jag komma upp ur sängen för det. Och den som inte ens är skön . .

Igår var jag som sagt och åt våfflor hemma hos mamma. Jag älskar att umgås med henne, och jag älskar hennes lägenhet i Västerhaninge. Minnena från i vintras när vi flyttade dit är så underbara!
När min syster och lilla bibbis lämnade oss somnade jag, mamma och Nemo på soffan. När jag vaknade upp låg båda två och snarkade. Det vore riktigt komiskt om jag också hade gjort det då jag sov. Haa . .

Daniel och hans kollega hämtade upp mig hos mamma runt fem-tiden. Då gjorde jag och Daniel planer på att äta middag ute och sen gå på bio. Så vi åkte först till Thai-restaurangen i centrum. Eftersom vi ändå skulle åka till Heron bestämde vi oss för att ta en sväng förbi IKEA innan filmen började. Vi flyttar ju den 30:e, så den 31:a blir det till IKEA och köpa allt vi behöver. Igår hittade vi en soffa, soffbord, köksbord + stolar, lampor och en säng!
Det kommer bli ett väldigt dyrt besök där, men ändå riktigt värt det!

Nu ska jag göra mig iordning för gymmet. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0