. . och bara sluta ta allt för givet!

ÅH, vad skönt det var att sova ut. Synd bara att jag drömde mardrömmar hela natten. Vaknade vid 5 och behövde gå på toa, sen visste jag inte om jag skulle våga somna om eller om jag skulle förbli vaken. Tillslut somnade jag medans jag tänkte efter.

Imorgon vid den här tiden är det anställningsintervju som gäller. Ja, det här blir min femte som sagt, så jag är inte alls nervös. Första var på McDonald´s Hornsgatan, andra på Telia Sonera i Haninge, tredje på icamaxi i Haninge, och fjärde var också på ica maxi, fast med en annan chef och på en annan avdelning.
Det roliga är att jag fått alla jobb . . så nu är jag rädd att jag tar det för givet eftersom jag inte är det minsta nervös. Kanske behöver jag lära mig en läxa den här gången, och bara sluta ta allt för givet.

Anyhow. Ska slänga på mig träningskläderna nu och kila iväg till Frillan. Nu när jag flyttar till valla kommer jag kunna ta cykeln dit . . sweet!

Ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0