Nu vänder oturen . .

Just nu är jag riktigt happy! Daniel ringde precis och berättade att HSB också godkänt vårt lägenhetsbyte. Så nu kan vi faktiskt på riktigt säga att vi har en lägenhet, iallafall f.r.o.m 1 september.

Surt bara att vi reser bort den 3:e!
Fast kanske blir det en period av ren lycka. Man flyttar allt den 1:a september och kommer iordning innan vi åker, vilket betyder mycket arbete! Sen unnar man sig en veckas semester på Gran Canaria och kommer hem till vår lägenhet, och går tillbaka till jobbet (förhoppningsvis) med ny energi!

Är glad p.g.a en annan sak också. Jag har alltid haft för mig att en utav mina kassaledare verkligen inte tycker om mig. Jag får bara konstiga vibbar, och det känns som hon alltid är på mig och berättar vad jag gör för fel, när jag inte ens gör några. Men när jag checkade min mobil i vardagsrummet såg jag att jag hade missade samtal från Maxi, och ett röstmeddelande. Det var hon som frågade om jag kunde jobba över ikväll, helst till tio, men vilken tid som helst gick egentligen bra. Så jag tog min chans och ringde upp henne och sa att: Ja, jag kan jobba över!

Sen fick jag höra henne säga att jag är "så himla gullig, och TACK"

Ja, nu vänder nog allting . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0