Mindre än 3 veckor kvar!

Nu börjar det verkligen närma sig. Igår var det exakt 3 veckor tills vi åker till Gran Canaria. Och i det här skit-vädret som jag vaknade till idag kan man inte göra annat än att längta som en tok.

Vet inte om jag berättade det, men det blev ingen flytt i helgen. 4 dagar innan kommer Carolina på att hon inte kan. Riktigt dålig stil tycker jag, med tanke på att hon visste att alla våra saker låg i kartonger.
Nu vågar jag och Daniel inte bestämma ett nytt flyttdatum innan HSB kontaktar oss med ett besked. Jag vill bara här ifrån. Men och andra sidan hade semestern aldrig blivit av om inte det här hade hänt.

Nu ska jag iväg och träna . . Fan va duktig jag har blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0