Jag hatar väntan!

Idag var den efterlängtade anställningsintervjun. Och den gick bra, men inte mer än så . .
Eller egentligen gick det väldigt bra och det vart en hel del skratt mellan oss. Han sa att jag verkade vara en trevlig prick och att hanskulle bestämma sig innan slutet av nästa vecka.

Det som fick mig tvivla på mig själv var det faktum att det var många som sökte jobbet. Idag skulle han träffa tre TILL, säkert killar. Och ja, det stör mig! Jobbet i sig är väldigt krävande med en del tunga lyft, vilket han påpekade och sen tittade på mig. Ja, hey, jag är gammal cheerleader. Jag slänger 60 kilos bjässar upp i luften, och inte nog med det, jag fångar dom också!

Jag hatar den eviga väntan, önskar han bara kunde meddela mig på en gång. Under tiden tänker jag söka andra jobb . . Några förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0