Jag är väldigt målmedveten . .

Det är bara det att jag byter mål hela tiden!

Igår kväll insåg jag att det imorgon (idag) var exakt 2 veckor tills vi åker till Arguineguin. Fick väl någon ångest blandat med lyckorus, så jag bestämde mig för att träna på friskis eftersom dom hade morgonöppet idag. Så 06.30 ringde min klocka, och jag begav mig dit. Duktigt va? :)

Nu sitter jag och äter frukost och försöker samtidigt räkna ut vad vårt besök på  IKEA kommer kosta . . och ja, det är över 10.000 än sålänge.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag bege mig till Farsta med min syster och lilla bibbis. Kom på att det är exakt en månad tills han ska döpas idag. Min lilla skrutt!


Kommentarer
Postat av: Mindy

Han är såå söööt! ;)

2008-08-21 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0