Det är i svåra tider man vet vem ens riktiga vänner är . .

Måste vara det att jag snart ska flytta hemifrån och lämna ytterligare ett hem under tiden av ett halvår! På något sätt känns det som att familjen splittras ännu en gång. Men hur skulle det kunna bli värre?
Jag vet att jag har sagt det förut, men jag vill ha tillbaka den gamla tiden. Jag kan inte sluta tänka på hur bra allt var. Det får bara inte vara borta för alltid!

Ja, jag är väldigt skör just nu. Skulle bara vilja ringa hit en vän man vet alltid finns här, och som prioriterar mig högre än allt. Någon man helt och hållet kan anförtro sig åt, och någon som aldrig skulle syssla med backstabbin' . .
Ja, vart är du?

Jag har iallafall Daniel . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0