Dan före dan före doppardan!

Idag är det tuursdag. Imorgon är det fredag, och sen är det flytt-dag! GAAH vad jag längtar till mitt HEM.
Var förbi där igår, och det kändes verkligen redan då som mitt hem. Det är så himla fint och så himla perfekt! Blir en sjuhelsikes stressig lördag, men såå värt det!

Jag skrev aldrig det igår, men jag är no longer arbetslös! That's right baby. Och även fast jag inte börjat än så bara älskar jag mitt nya jobb, det kan inte bli bättre. Men jag tänker fortfarande vara lite diskret med vad det är för arbete. Men jag arbetar iallafall inom skola/omsorg! Tjohoo.

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe, packa de sista kartongerna och sen blir det en tripp över till västerhaninge. Ikväll blir det mama mia! :) 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0