En rubrik.

Yes. Idag mår jag mycket bättre. Det är nog för att jag har bestämt mig för att vara lycklig nu! Igår slog det mig, att jag och Daniel satt hemma en lördagskväll, och hade det jätte tråkigt medan alla andra uppdaterade sina statusar om fester och konserter. Det slog mig då att sen jag och Daniel blev tillsammans har vi sakta men säkert glidit bort från våra vänner, vi har slutat gå ut och festat och vara spontana.

När vi träffades var det drag hela tiden. Ut på onsdagskvällar och öla, mycket träning, mycket socialt umgänge och vi hittade på mycket saker på varsitt håll också. Nu sitter vi liksom ihop, och det har gjort att folk vi alltid haft bra kontakt med har försvunnit.

Nu är det dags att få bort alla dessa sambo-kilon och komma igång med träningen på riktigt igen. Jag mår som bäst när jag tränar alldeles FÖR mycket, det är liksom min passion. Jag var van vid att träna på Elit-nivå minst fem gånger i veckan, ibland två gånger per dag. Det var då jag mådde som bäst!

Det är också dags att ta tag i den sociala biten också. Dra ner en vecka till Göteborg och festa med Linda, som back in the days. Bara vi liksom. Inget bihang, bara galna utekvällar och på tok för mycket alkohol. Det är det vi är bäst på.
Grillkvällar med SA-gruppen, tisdagspub i skolan . . MM!!!

Det har faktiskt slagit mig att det faktiskt vore GRYMT att studera en termin utomlands. Lämna allt i typ ett halvår, samla ny kraft och vara UNG och galen. Absolut skulle jag sakna Daniel på tok för mycket, men det kan till och med vara så att det skulle göra oss starkare. Vi har mycket att ta igen som vi har missat.

Back on track med andra ord. Imorgon är en ny dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0