Underbara 2010

Aaah! Kan inte beskriva hur GLAD jag är att 2009 är ÖVER. Det var inget bra år för mig. Jag hatade det. Mycket gick snett, jag förlorade många. Men nu är jag back on track och har lovat mig själv att det här ska bli ett fint och underbart år. Det finns inget annat!

Nyår spenderade jag i Daniels föräldrars radhus i Hässelby. Dem hade åkt iväg till några bekanta och vi ville vara själva men ändå komma hemifrån.
Kalla oss tråkiga, men vi köpte en hel del bubbel och ÖL, köpte även säsong 5 av Grace, och väldigt god mat. Så vi gjorde mat tillsammans, efter det tappade vi upp ett skumbad och tände massa ljus och drack champagne, efter det bäddade vi ner oss i soffan och tittade på Grace i typ 3 timmar. Till 12 slaget gick vi ut och tittade på Daniels grannars AWESOME fyrverkerier. Dom måste spenderat flera tusen för hela himlen var helt täckt. Där stog vi med skumpa, cigarr och varandra. Det var så underbart. Jag är så glad att jag har Daniel. Det är inte alla par som kan vara ensamma. De tror de har "the time of their lifes" men såfort de blir ensamma så har de inget att göra. Jag och Daniel har iallafall underbart kul tillsammans.

Ska dricka upp oboyen nu. Ville bara komma fram till att det här var bland de bästa nyår EVER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0