Nytt liv, nya mål.

Hola amigos!

Lite morgonblogg har väl aldrig varit fel. Något måste jag väl ändå fördriva tiden med när jag ställde klockan på ringning på tok för tidigt! Kunde ha sovit tills nu! Men icke. 06.00 ringer helvetet, och sen kan jag inte somna om.

Idag är det två veckor sedan jag och Daniel åt något onyttigt sist. Yep, nyårslöfte it is! Löftet går egentligen ut på att enbart äta onttigt en gång i veckan (om man vill alltså). Träna minst 3 ggr i veckan, och äta hemmalagad mat med grönsaker till varje måltid. Sen vi börja har vi blivit mycket gladare, piggare och fått mer ork. Dessutom är vi mer pigga på att hitta på saker. Resa, kryssa, festa . .

Igår var det BodyPump. Daniel var på bio med sin pappa och jag hade lite tråkigt i guess . . Gick iaf mycket lättare än sist, kände tillochmed att jag kunde lägga på lite vikt tills nästa gång. Men träningsvärk fick jag iaf. Det går nog inte att komma undan. Idag blir det en timmes gym, på onsdag BodyPump och på torsdag är det step. Sen får vi nog lugna ner oss.

På fredag kommer Armani hit, en storpudel som är svart. Daniels kollega ska på kryssning till karribien, så vi ska ha vovven 9 dagar. Blir lååånga promenader med den saken. Tror den är rätt understimulerad så därför drar den mycket i kopplet och är allmänt ivrig. Blir bootcamp för den när den kommer hit. Haha

Nu ska jag göra mig iordning. Ska bruka min SmartBox jag fick av farmor. Blir klippning, styling av hår samt inpackning och huvudmassage. LOOOVELY!

Tjing


Kommentarer
Postat av: JESS

ja men va duktiga ni är , hejja hejja =)

2010-01-18 @ 08:04:33
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Kom ihåg att rösta på veckans blogg. Tävlingen avslutas ikväll :)

2010-01-18 @ 08:28:02
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Latex

Åh vad härligt för er!



Kämpa kämpa kämpa!



Vi har inge löfte men vi kämpar inför beach 2010! Vill jue att killarna ska kolla in mig på kreta;)



Om vi inte träffas tidigare så är det påsk som gäller!

2010-01-18 @ 13:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0