Mor och dotter mys!

Idag blir det mys för hela slanten. Jag och syster Emilie ska mötas nu vid halv tio och köpa lite mummas, sen ska vi traska hem till mamma och ha lite mor och dotter mys. Lämpligt nog ska vi ta och titta på "inte utan min dotter", världens bästa film!

Ska bli skönt att bara ta det lugnt idag. Kan knappt röra mig efter onsdagens bodypump pass. Mina ben, armar, rygg ALLT värker. Måste ha varit extremt otränad alltså! Igår blev det även en halvtimmes step och en halvtimmes core pass. Core var inte roligt alls. tog mest bara tid att fatta hur man skulle göra allt. Men step passet blir det definitivt mycket oftare.

Nu är det bara 10 dagar kvar tills vi bokar resan till Kreta. Visserligen åker vi i slutet av augusti. Men då har vi iallafall något att längta efter <3. Ska bli så skönt att komma iväg med min Daniel i en hel vecka!

Tuudels!


Kommentarer
Postat av: The Biatch

HAHA tänk om vi åker typ samtidigt o e samtidigt på Kreta! Vi ska jue oxå åka då till kreta, till chania-kusten, platanias!



Påsk kommer vi till stockholm, kommer upp onsdag o åker hem måndag, måste träffas o dricka lite då!



Peace out Biatch!

2010-01-15 @ 20:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0