Mani Banani

Sitter och äter frukost. Havregrynsgröt och en smörgås samt tropicana. Mummas! Tänkte snart gå ut med lilla Mani Banani, han verkar liksom lite rastlös. Rätt kul ändå. Jag tror inte han är van vid så långa promenader, eftersom det är Daniels kollegas hund som sitter på kontoret hela dagarna är han med henne där. På lunchen tar hon en liten sväng med honom. Så det blir inte många och långa promenader. Men sen han kom hit har vi gått iaf minst en timmes promenader, han är stor och behöver motion. Han är väldigt dragig i kopplet också, men sen han kom hit så har det blivit bättre. Igår tog jag en lååångis med honom, efter det åkte vi till en äng på jordbro där han kutade runt. Gissa vem som var helt död inatt? Haha.

Idag är det rätt soft dag igen. Föreläsning 13-15. Må + tis var jag ledig, onsdag hade jag seminarium 9-12, torsdag ledig. Rätt soft va? Är visserligen inte alltid så. Vi har rena helveten vi också.

Armani buffar på mig. Tror det betyder att han vill ha kärlek och motion. Vi höres!

Kommentarer
Postat av: emelie, mamma till Lukas

hehe jaa jag längtar massor! så känner att jag bör ta tag i allt som krävs för att ens kunna söka SUCK man borde kunna fixa sånt när man väl kommit in (A)



haha ja någon vändning dära :O som jag sa till alla "antingen blire polis eller barnmorska" vilket alla tyckte var himla skumt då dem var så olika =D

2010-01-29 @ 13:15:42
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Lindish

Fan vad aktiv du ahr varit här då:D har missat massor! ÅH jag vill oxå vara hundvakt! Jag känner på mig att jag kommer skaffa hund inom en snar framtid, om typ två år när jag har stadgat mig o så. E mkt lättare att skaffa hundvakt än barnvakt;)

Grekland here we come! Mellan vilka datum åker ni dit?



pussssssss

2010-02-02 @ 11:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0