Love my Armani!

Gud vad mysigt det är att vara hundvakt. Jag vet att jag har en egen hund, en mindre version av denna. Men skillnaderna med att ha den större upplagan är det här:

Armani sover inte till kvart i tolv och lunkar sedan ut på en påtvingad promenad
Han gilar raska promenader, och går inte två steg för att sen bli buren resten av vägen
En riktig gosebjörn i sängen! Har ifs Daniel, men han har inget fluff!
Man kommer ut mycket! Det resulterar i att man blir jätte pigg.
Han är helt underbar mot barn!

Gud vad jag kommer sakna Armani när han ska hem sen. Det kommer bli så tomt. Vem ska då grusa ner hela golven plus sängen? Får passa på att njuta av hans sällskap fram till på söndag iaf!

Idag är jag lite extra glad iaf! När Daniel slutar ska vi åka till Ving och boka vår resa till Grekland! Läängtar som en tok. Hotellet har fått jätte bra betyg, och de säger att det ska vara det bästa av alla Sunwing hotell. Jag som älskade det i Gran Canaria kommer säkert älska det här. Men ser nästan mest fram emot att cruisa runt med bilen. Hur ska man hinna allt på en vecka?


Gran Canaria -08, Arguinegunie. Hur bra hotell som helst. Rekommenderar verkligen det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0