Älskade Grekland

Aaah, nu är man pank igen! Haha. Kanske inte riktigt. Men nu är resan till hälften betald iaf! Summan hamnade på 19.500. Rätt saftigt för EN vecka i Grekland, men då får man samtidigt tänka att ALLT redan är betalt. I det priset ingår flyg, hotell, mat på flyg, busstransfer, reseförsäkring för oss båda, All inclusive med mat och dryck för en hel vecka, bil för tre dagar som de dessutom levererar till hotellet. Ja, vad mer? En underbar vecka. 7 månader kvar, can't wait!

Blev också en mycket större lägenhet än vi hade tänkt. Blev en 2 rumslägenhet med stor balkong med utsikt mot havet. Skillde typ 500 kronor från en 1 rums lägenhet med bäddsoffor. 23kvm eller 37? Känns helt ok ändå!

Nu hinner jag inte drömma vidare längre. Ska bege mig till stan och möta upp en tjej som ska köpa en bok utav mig. Adlibris mina kära vänner. Helt klockrent! Armani följer såklart med.

Sa jag att jag längtar till Grekland?


Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Oj det var en riktig safftig summma.. vi åker till egypten i höst för ynka 3000 typ å då får vi ´dunderfint hotell etc får lite special erbjudanden men ändå!! en tjejkompis åker till greklandet för 4000 i början utav juni!



Men vet då jag åkte med ett x vår resa hamna på 15 till spanien en vecka där också. det var en bit utanför palma nova i något rikemansområde vi njöt som fan men de sög ju när man insåg hur mkt man egentligne betalat =P Dock tänkte vi oss inte för eftersom att vi bytte vår rhodos resa två veckor till denna för samma pris.. jaja lång historia men resor är nice jag toklängtar till min nästa!! =D

2010-01-27 @ 01:03:40
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0