Vilka jävla nördar . .

Igår fick jag äntligen tillbaka min OC box. Har många i kö på den, men jag och Daniel började kolla om på alla avsnitt för någon månad sen. Surt var det då att säsong 3 var borta.
Det var en gammal kompis som hade lånat den. Jag har tjatat på henne i veckor om att jag ville ha tillbaka den, men det dök hela tiden upp andra, roligare saker än att lämna tillbaka något hon lånat.

Igår passade det iallafall henne att komma och lämna den, och hon skickade ett sms där det stod att hon var utanför. När jag sedan ringde upp henne så hörde jag också en riktig nörd-röst i telefonen, som höll på att gorma som en uppstoppad katt. Hon hade tagit med ett gammalt ex till mig. Då slog det helt plötsligt mig varför vi inte är vänner längre, och varför det är så skönt att den här människan inte finns i mitt liv längre. Jag tror inte hon är dum i huvudet, utan jag tror hon vet vad som är respektlöst eller inte. Vad hade hon förväntat sig? Att jag skulle skicka upp dom till min lägenhet? Hell no, ingen utav dom är välkomna. Skickade ner Daniel att hämta den istället, och han sa precis samma sak som jag när han kom upp igen:

-Vilka jävla nördar . .

Sen skrattade vi båda :)

Kommentarer
Postat av: Nörden

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-03 @ 13:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0