Thaimat och OC

Direkt när jag kom innanför dörren kände jag magen knipa. Jag är så sjuuukt hungrig! Ringde Daniel och bad honom åka förbi thai:en och köpa med kycklingspett med jordnötssås. Idag ska jag unna mig sån lyx!

Idag var jag på en förskola, säger inget namn, men den verkligen sög. Riktigt hårt alltså. Tiden ville liksom inte gå. Jag är så himla trött på att flänga runt över hela Stockholm och hjälpa till. Många förskollärare borde inte vara där, för dom låter barnen göra vad som helst. Vart är disciplinen? Inte konstigt att kriminaliteten ökar . . men en sådan uppfostran.

Just nu är det budgivning på en lägenhet vi är intresserade av. För tillfället har vi lagt det högsta budet, men det är en jävel som vägrar ge sig också. Vi får se vad som händer, annars kommer det fler chanser.

Nu är maten här!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0