nytto-h

Blev en hel helg för mig själv, skönt! trodde jag ja. Har blivit en riktigt tråkig helg, men fick däremot väldigt mycket gjort. Men jag hade väl inte så mycket val.

I fredags hände det! Jag och Daniel äger nu vår egen lägenhet, känns helt sjukt. Från och med nu är jag en ribbybergare. Eller från och med flytt-dagen är jag det. Det blir senast den första juni, men förhoppningsvis så snart som möjligt! Tjohoo, nu r jag 605.000 kr fattigare. Men måste ändå passa på att säga att vi gjorde ett riktigt kap, man ska köpa en lägenhet som inte är toppfräsch, det tjänar man på i längden. Iallafal om ens pojkvän är hantverkare.
Well, längtar iaf som en tok!

Sitter och väntar på Daniel, har gjort det sen 05.30 imorse. Har försökt fördriva tiden med allt möjligt, tvätta, städa, betalt räkningar, tränat, ätit, målat naglar och hela baletten. Men eftersom jag vaknade så pass tidigt så har den här dagen varit extremt LÅNG!

Ska dricka upp mitt vin nu. Sen ska jag fortsätta inreda vår lägenhet i huvudet. Fan va fint det kommer att bli.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS! Vad kul för er! :)

Får ta och ses snart hela Usable!

Puss

2009-03-08 @ 18:56:37
Postat av: Malin

Det var jag som skrev det förra :p

//Malin

2009-03-08 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0