myspysigt

Vilken mysig lång-helg det har varit! Slutade tidigare än vanligt i fredags, och eftersom jag jobbade i Haninge så gick det riktigt snabbt att ta sig hem. Åkte bara hem en snabbis och packade lite, sen drog jag vidare till mamma för att sova där. Daniel åkte i torsdagskväll till Åre, och kommer hem ikväll.
Mamma och jag åt lax med potatis och romsås. Efter det to vi en promenad till min och Daniels lägenhet, eftersom mamma inte visste var den låg. Kvällen spenderade vi framför tivo då vi kollade på let's dance och åt massa kalorier!! Mums.

På lördagen vaknade både jag och mamma vid 7 (sovmorgon för min del). Vi åt frukost och tog sen en power-walk, rikigt skönt. Runt tolv kom min syster hem till mamma så vi gick till coop nära och köpte varsin färdigrätt och åt lunch.
På kvällen åkte vi alla hem till min lägenhet och och tacos medans vi tittade på melodifestivalen. Alla tre i min säng, trångt men mysigt!

Söndagar är däremot en pain in the ass. Har tvättat i tre timmar, sen åkte jag och Emilie hem till mamma och åt lunch. Jag kom hem för någon timme sedan och sitter nu och väntar på mamma. Hatar att vara ensam, det är så tråkigt!

Imorgon ska vi till banken och bli 605.000 kr fattigare. Spännande ;)
Vi hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0