klättrar på väggarna

När man jobbar så klagar man hela tiden på att man vill vara ledig. Och nu när jag får vara hemma först hela helgen, och nu två dagar till då jag har influensan så klättrar jag på väggarna. JAG VILL JOBBA!

På tal om jobb, många av er vet ju att jag verkligen inte trivs på mitt jobb just nu. Att få de här längre uppdragen, som det jag hade nyligen, det är helt underbart! Men att hela tiden flänga omkring och känna sig vilsen och utanför . . det är inte kul!
Så nu när jag har varit sjuk har jag passat på att göra ett massutskick på mitt CV. Dessutom har en bekant till mig pratat med sin chef, som bad mig ringa upp honom idag, vilket jag gjorde! Han skulle ha möte med VD:n för företaget idag, så förhoppningsvis hör jag från honom redan imorgon! HOPPAS HOPPAS!

Jag har äntligen fått tillbaka min motivation igen. Inte på jobb-stadiet, men vad gäller träning. Jag har haft en period nu då jag verkligen hade tränings-ångest! Jag provade massor av olika aktiviteter, men inenting kändes kul. Men efter att ha kollat igenom gamla bilder, speciellt på cheer-tiden, så minns jag hur bra jag mådde! Som det är nu är jag bara trött och hängig hela tiden . . Ny livsstil kanske?

Ska googla vidare på fina inredningstips, sen ska jag börja planera hur mitt och Daniels hem ska se ut. Hall och badrum är redan spikat, nu ska vi bara bestämma hur resten av lägenheten ska se ut.
Det här är så KUL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0